اخرین دیدار

ساخت وبلاگ

پکيج هاي آموزشي حرف آخر يا کلاس هاي خصوصي ؟

xwfs_c2.jpg

پکيج هاي آموزشي حرف آخر يا کلاس هاي خصوصي ، بخش عمده اي از دانش آموزان اين سوال برايشان پيش مي آيد که در اين زمان که به منابع آموزشي نياز داريم به سراغ کلاس خصوصي برويم يا نه از پکيج هاي موسسه حرف آخر استفاده کنيم. خب براي  رسيدن به هدف ها و همين طور رشته هاي تاپ دانشگاه هاي معتبر ما نياز داريم تا اين دو مقوله را بررسي کنيم تا شما دانش آموزان بتوانيد به راحتي تصميم گرفته و ديگر نگران منابع آموزشي خود نباشيد.

کلاس خصوصي يا پکيج هاي آموزشي حرف آخر مسئله اين است !

تمامي دانش آموزان براي رسيدن به اهداف خود از هيچ تلاش و هزينه اي دريغ نمي کنند. اما مسئله اين است که به کلاس خصوصي برويم يا از پکيج هاي موسسه حرف آخر استفاده کنيم. ما نقاط ضعف و نقاط قوت اين دو مقوله را براي شما بررسي کرده تا به درستي تصميم بگيريد.

اصلا چرا بايد از منابع آموزشي استفاده کنيم؟

سوال قشنگي است! شما دانش آموزان با کل دانش آموزان هم رشته خود در سرتاسر کشور رقابت داريد. دانش آموزاني که در مدارس تيزهوشان يا مدارس برتري درس خوانده اند. از طرفي افرادي که با استفاده از منابع آموزشي سعي در افزايش ظرفيت و گنجايش خود در مسائل درسي را دارند. پس شما براي رقابت با اين دانش آموزان نياز به تقويت آموزش خود داريد و بايد از منابع آموزشي که شما را به سمت درست هدايت کند و در زمينه تست زدن تقويت کند استفاده نماييد.

مزيت پکيج هاي آموزشي حرف آخر بيشتر است يا کلاس خصوصي ؟

خب استفاده از اين دو مقوله هر کدوم ويژگي و مزاياي خاص خود را دارند. شما با شرکت در کلاس خصوصي مي توانيد سوال ها و ايراد هاي خود را از اساتيد مربوطه بپرسيد.يا وقتي که در حل مسئله اي به مشکل برمي خوريد سر کلاس از استاد خواهش کرده تا اين سوال را براي شما حل کند.

پکيج هاي موسسه حرف آخر اين مزيت را دارند که شما بدون محدوديت مي توانيد از تدريس اساتيد برتر کشور استفاده کنيد. اگر قسمتي را متوجه نشديد مي توانيد حتي 100 بار آن مطلب را مشاهده کنيد در صورتي که در کلاس خصوصي نمي توانيد بيش از 2 بار سوال خود را بپرسيد. چون يا خجالت مانع اين کار مي شود يا ترس از عصبانيت استاد.

مزيت کلاس هاي خصوصي در مقابل پکيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • پرسيدن سوالات و اشکالات خود
  • رفع مشکلات درسي

معايب کلاس هاي خصوصي :

  • هزينه رفت و آمد
  • صرف وقت گرانبها براي رفت و آمد
  • استفاده از تدريس فقط يکبار امکان پذير است
  • اگر مبحثي را متوجه نشده باشيد فقط يکبار مي توانيد آن را بپرسيد
  • زمان کلاس هاي خصوصي محدود است
  • اگر مبحثي را ياد نگرفته باشيد بايد دوباره براي آن درس هزينه کنيد
  • استفاده از اساتيد برندي که فقط در شهر شما شايد معروف باشند

مزيت پکيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • با استفاده از اين پکيج تدريس ها را مي توانيد صد ها بار تماشا کنيد
  • نيازي براي هزينه دوباره استفاده از تدريس نيست
  • درس خواندن در خانه و پشت کامپيوتر براي شما کسل کننده نمي باشد
  • اين تدريس ها در هر زماني که بخواهيد در دسترس شما هستند
  • اگر مبحثي را متوجه نشده باشيد مي توانيد فيلم را به عقب برگردانيد و بارها تماشا کنيد
  • زمان بندي استفاده از اين پکيج ها به دست خود دانش آموز است
  • هزينه و وقت خود را براي رفت و آمد به کلاس خصوصي از دست نمي دهيد

بنابراين از مزيت هاي مهم استفاده از پکيج هاي موسسه حرف آخر همين اتلاف نشدن وقت دانش آموز و تماشاي تدريس ها بصورت نامحدود مي باشد.

معايب پکيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • شايد تنها ايرادي که بتوان به پکيج هاي موسسه حرف آخر گرفت همين نبودن استادي براي پاسخگويي به مسائل دانش آموز مي باشد که در زير اين مبحث را هم بررسي کرديم.

رفع معايب پکيج هاي آموزشي حرف آخر :

درسته شايد استادي نباشد که بتواند سوالات شما دانش آموزان عزيز را پاسخ دهد. اما اگر در نحوه تدريس اين پکيج ها تامل کنيم مي بينيم که در کنار استاد مربوطه يک شاگرد در هنگام تدريس همکاري مي کند اين شاگرد وظيفه پرسيدن سوالات شما از استاد را دارد. يعني شاگرد با فرض اينکه ممکن است اين سوال براي شما دانش آموزان پيش بيايد سوالات را از استاد مربوطه مي پرسد تا شما علاوه بر تدريس جذاب ديگر مشکلي در تدريس مربوطه نداشته باشيد.

از نکات مهم ديگر در پکيج هاي موسسه حرف آخر مي توان به اين موضوع اشاره نمود که اساتيد موسسه حرف آخر اين تدريس ها را با فرض اينکه دانش آموز اصلا در اين مبحث به کلاس درس نرفته است تدريس خود را انجام مي دهد. مجتبي سعادت پيشه بعد از 13 سال دوري از درس با استفاده از پکيج هاي موسسه حرف آخر به دانشگاه تهران و رشته دندان پزشکي راه يافت  اين نشان از تدريس فوق العاده و تدريسي جامع که از صفر تا صد مباحث را براي دانش آموزان تدريس مي کند است.

علت گرايش داوطلبين کنکوري به منابع آموزشي:

شما داريد وارد رقابتي مي شويد که مثل يک جنگ تمام عيار است. هر دانش آموز با هر سلاحي که فکر کنيد وارد اين رقابت مي شود تا رقباي خود را از ميدان به در کند. حال شما چه سلاحي در اختيار داريد؟ چاقو؟ تفنگ؟ خب مسئله همين است که منابع آموزشي حکم سلاح را براي شما دانش آموزان در عرصه کنکور را دارد. خب آيا نبايد اين سلاح ها را ارتقا داد؟؟؟

ضعف در سيستم آموزشي باعث شده تا دانش آموزان براي موفق شدن در کنکور رو به سمت منابع آموزشي بياورند که چند از دليل اين مبحث را عنوان مي کنيم.

  • دانش آموزان ممکن است در مدارسي تحصيل کنند که از لحاظ آموزشي و سطح آموزشي دبيران بسيار ضعيف باشند. خب اين دانش آموزان براي موفق شدن در کنکور بايد از منابع آموزشي استفاده نمايند.
  • تشريحي درس دادن اساتيد در مدرسه که باعث شده اکثر دانش آموزان بدليل تستي بودن کنکور نتيجه دلخواه خود را نگيرند
  • نبود اساتيد مطرح کشوري در بعضي از نقاط کشور

هزينه هاي سر به فلک کشيده!!!!!

شما اگر بخواهيد وارد کلاس هاي خصوصي شويد بايد يکم به هزينه هاي کلاس ها اونم در اين شرايط يک نگاهي بيندازيد. هزينه کلاس ها از يک طرف هزينه مدرسه و هزينه رفت و آمد و هزينه مشاوره و هزينه آزمون و… را باهم جمع کنيد اين هزينه ها سر به فلک مي کشد. حال اگر بگيم ما تمام اين مباحث را در طرح هاي موسسه حرف آخر داريم و با قيمتي استثنايي باورتان مي شود؟

مي توانيد با شماره 02166028126 تماس بگيريد تا با مشاورين ارشد مجموعه ارتباط داشته تا بفهميد که اينجا حرف آخر است.

جمع بندي:

متوجه شديم که ما دانش آموزان براي موفق شدن در کنکور به منابع آموزشي نيازمنديم. حال استفاده از پکيج هاي کنکوري موسسه حرف آخر مزيت هاي بسياري نسبت به کلاس هاي خصوصي دارد. ما با شناخت معايب و مزيت هاي اين دو مقوله انتخاب را براي شما دانش آموزان راحت تر کرده ايم تا بتوانيد با انتخاب درست راه خود را مشخص کرده تا به هدف هاي خودتان نزديک و نزديک تر شويد.

منبع : https://harfehakhar.co

بر گرفته از مقاله پکيج هاي آموزشي حرف آخر يا کلاس هاي خصوصي ؟ وبسايت حرف آخر

 

اخرین دیدار...
ما را در سایت اخرین دیدار دنبال می کنید

برچسب : کلاس,خصوصی,یا,پکیج,های,آموزشی,حرف,آخر,مسئله,این,است,!, نویسنده : nasrin akharin بازدید : 152 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:58

چت روم‌ها به مرور زمان پيشرفته تر شدند و از آن چت روم‌ هاي ابتدايي و ساده تبديل شدن به چت روم‌هايي با امکانات زياد که فراتر از چت کردن هستند.چت‌روم‌ها اين امکان را به شما مي‌دهند که به صورت ناشناس وارد چت شويد بدون اينکه از شما شماره تلفن يا ايميل بخواند شما ميتوانيد به صورت ناشناس با افرادي از سرتاسر دنيا چت و تبادل نظر کنيد.

اصطلاح "اتاق چت" يا ، عمدتا براي توصيف هر نوع کنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي کنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح [Chat room/ چت روم] ميتواند به معناي هر تکنولوژي از چت باران  در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيکي کاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يک چت روم براي به اشتراک گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از کاربران ديگر است

f430744_.png

قوانين استفاده از چت روم :

هرگونه بحث سياسي، توهين به اديان، توهين به مقدسات، آشفته کردن افکار عمومي، تبليغ عليه منافع کشوري

ارسال تبليغات از سايت ها و وبلاگ هاي ديگر به هرعنوان کاملا ممنوع ميباشد

هرگونه بحث در مورد مسائل جنسي و خلاف شرع اسلامي کاملا ممنوع ميباشد

ارسال مداوم شکلک ها و پيام ها باعث کندي روم مي شود و کاملا ممنوع ميباشد

تشکر و قدرداني اوليه بابت وقت گذاشتن مطلب زير که شرح خلاصه از چت روم فارسي اواز چت ميباشد

چت روم همانطور که ميدانيد محيطي براي چت کردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريم

اريايي چت رومي قديمي با امکانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شکلک ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد

اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود که کاربران ميگويند چرا دريا چت ؟

خوشحال ميشويم به اين سوال که چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد

در پاسخ بايد بگويم که چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند که به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها کمتر ميباشد

به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم ايران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي کاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميکند

مديريت چت روم اريا بر اين باور هست که فرهنگ ايرانيان قابل ستايش و انتشار ميباشد

 

 

اخرین دیدار...
ما را در سایت اخرین دیدار دنبال می کنید

برچسب : قوانین,استفاده,از,چت,روم, نویسنده : nasrin akharin بازدید : 159 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 20:13

هديه تبليغاتي بهترين روش براي بدست آوردن و حفظ بازار

 

به گفته حرفه ‌اي هاي فروش، هديه تبليغاتي يکي از بهترين روشها براي به دست آوردن و حفظ بازار است که باعث وفاداري مشتريان و کارکنان شرکت به برند مي شود.

مهمترين وظيفه کسب و کارها جلب توجه مشتريان است تا بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب کنند. يکي از راه هاي اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتريان ارائه هديه هاي جذاب و خوب به مشتريان است.

 

فوايد هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي و هديه دادن بخشي از سياستهاي بازاريابي و برندينگ کسب و کارها جهت جذب مخاطبان بيشتر است. هداياي تبليغاتي ابزار بازاريابي قدرتمندي در دست کسب و کارهاست تا به وسيله آن خود را به مشتري معرفي نمايند و در ذهن مخاطب ماندگار شوند. هديه تبليغاتي بايد مخاطب را به ياد شما بياندازد و بتواند با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نمايد و اين دليل بر اين نيست که حتما بايد از هداياي تبليغاتي خاص و هداياي تبليغاتي جديد استفاده نماييد، بلکه ميتوان با کمي خلاقيت در طراحي از هداياي تبليغاتي خلاقانه استفاده نمود. پيشنهاد مي گردد کالايي براي هديه دادن انتخاب ميکنيد اول از همه کاربردي باشد، ماندگار باشد و هميشه جلوي چشم مخاطب باشد و از همه مهمتر خلاقانه باشد.

 

براي بهره گيري از بروزترين  هداياي تبليغاتي  شما ميتوانيد هداياي تبليغاتي مختلف را در کنار هم بررسي و انواع آنها را با متريال مختلف از طريق سفارش هديه تبليغاتي را در سامانه ثبت سفارش آنلاين موبوکادو سفارش و  در اسرع وقت با بهترين کيفيت تحويل بگيريد.

لازم به ذکر مي باشد  يکي از روشهاي سفارش محصولات تبليغاتي مراجعه به سايت و سفارش کادو تبليغاتي مي باشد.

 

 

انواع هداياي تبليغاتي

محصولات تبليغاتي روشي براي يادآوري نام برند کسب و کارها هستند. اين روش تبليغاتي هر گونه تبليغ رسانه‌هاي اجتماعي، راديويي و يا شبکه‌هاي اجتماعي را تکميل مي‌کند. در حقيقت، محصولات تبليغاتي به موثرترين شکل تبليغات عمل ميکنند. 

هداياي تبليغاتي نسبت به هدف استفاده و يا متريال و يا موضوع کاري ميتوان دسته بندي نمود و  همين موضوع باعث شده تا داراي دسته بنديهاي گسترده و انواع بسياري باشند که در زير به برخي از آنها اشاره مينماييم:

 

·هداياي تبليغاتي اداري و مديريتي :

  • کاربردي هداياي تبليغاتي مديريتي به مجموعه هديه هايي اطلاق مي گردد که براي مخاطبين خاص ، مديران، افراد با جايگاه ويژه و مشتريان با ارزش مان در نظرمي گيريم و طبيعتاً سعي مي شود تا اينگونه از هدايا چه از نظر کيفيت و چه از نظر شکل، فرم و بسته بندي در بهترين حالت بوده و هديه اي نفيس، زيبا ، با ارزش و باشند.

1- ست مديريتي :

ست مديريتي از انواع متنوعي برخوردار است که به متناسب با ارزش مالي آن بعنوان هديه تبليغاتي ارائه مي شود.رايج ترين روش براي برقراري ارتباط با مديران شرکت هاي رقيب دادن هديه به آنان مي باشد.از انواع  هداياي تبليغاتي که در اين ست ها قرار مي گيرد مي توان به اين موارد متنوع  اشاره کرد که خودکار تبليغاتي ، فلش تبليغاتي ، ساعت تبليغاتي ، ابزار چندکاره تبليغاتي ، کيف پول تبليغاتي و ...ميتواند در اين ستها قرارداده شود. اين ست هاي تبليغاتي شامل ست مديريتي دوتکه، ست مديريتي سه تکه و يا حتي مي تواند شامل هداياي تبليغاتي بيشتري باشد که از خودکار، جاکليدي، کيف پول جيبي يا کيف پول پالتويي، جاکارتي، فلش مموري و غيره تشکيل شده است.

2- ست اداري روميزي :

ست اداري روميزي  از متشکل از چوب و چرم در طرحها و رنگهاي مختلف متناسب با ميز و دکور کسب و کار شما ميباشد. ست هاي روميزي کارمندي را ميتوان از بين پک هاي آماده متشکل از چوب و فلز که از 5 تيکه تا 13 تکه ميباشد و داراي رنگ بندي هستند انتخاب کرد.ست روميزي ارزان قيمت را ميتوان ازست هاي اداري روميزي چوب و فلز 5 تکه يا 6 تکه يا ست تک پلاستيکي که داراي دفتر تلفن نيز مي باشد انتخاب کرد. وسايل روي ميز اداري از قبيل  کازيه ، زير دستي ، منگنه ، پانچ ، جاي قلم و خودکار ، جاي کليپس و سوزن ته گرد ، جا چسبي بزرگ و کوچک ، جاي کاغذ يادداشت ، جاي تقويم ،سوزن  کش ، زير دستي مديريت ، کارد پاکت نامه باز کن ، ساعت روميزي ، قاب عکس روميزي مي باشد.

3- خودکار،خودنويس و روان نويس:

خودکار تبليغاتي و خودنويس و روان نويس تبليغاتي بعنوان يک ابزار کاربردي و قابل حمل در تمامي جلسات و امور روزمره در دستان مخاطبان شما خواهد بود. به همين دليل يکي از به اصطلاح گرم ترين و پر استفاده ترين ابزارهاي تبليغاتي براي برند و نام تجاري شما به شمار مي آيد. يکي از ويژگي هاي مهم اين نوع خودکارها دارا بودن قابليت حک و چاپ روي بدنه آن مي باشد که باعث ماندگاري نام تجاري برند شما در ذهن مخاطبين مي باشد.

4- سررسيد و سالنامه:

با پايان يافتن سال جاري و شروع يک سال جديد ديگر بازار تبليغات و تبريک و تهنيت داغ تر از گذشته خواهد شد کسب و کارهاي پيشرو و خلاق اين فرصت را غنيمت شمرده و از آن به عنوان بهترين زمان شناساندن برند خود استفاده خواهند کرد. به جرات ميتوان سررسيد سالنامه را بعنوان يکي از مفيد ترين و موثر ترين کالاهاي تبليغاتي معرفي کرد که هم ميتواند به ارائه دهنده ي آن سود رساني کند و هم ميتواند براي دريافت کننده آن مفيد باشد. ارائه دهنده ميتواند نام و لوگوي خود را معرفي کند و استفاده کننده ميتواند مهم ترين رويدادهاي خود را نظير سر رسيد چک ، جلسات آينده را در تاريخ مورد نظر يادداشت کند

 

اخرین دیدار...
ما را در سایت اخرین دیدار دنبال می کنید

برچسب : هدیه,تبلیغاتی,بهترین,روش,برای,بدست,آوردن,و,حفظ,بازار, نویسنده : nasrin akharin بازدید : 131 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 17:31

 title  

اين الگوي آماده (تمپليت) شامل سوالات نظرسنجي درباره ميزان رضايت مشتريان به همراه نمونه‌ها و مثال‌هايي است که به مشاغل جهت ارزيابي ميزان رضايت مشتريان کمک مي‌کنند. تمرکز اين نظرسنجي‌ها بر ارزيابي نظر مشتريان درباره فاکتورهاي موثر در موفقيت مشاغل است و اين که يک کسب و کار تا چه حد موفق به ارائه خدمات شده است.

منابع دريافت پرسشنامه انلاين :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20385
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0578
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237155/Default.aspx
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0578/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603656
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0578
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0578/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0578/
http://als.anits.edu.in/members/overby0578/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188000
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196279.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0578.541897/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076076-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12200
https://independent.academia.edu/OverbyShaw
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21189
http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590598
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968680
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964028
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971475
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE

 

اخرین دیدار...
ما را در سایت اخرین دیدار دنبال می کنید

برچسب : نظرسنجی,ارزیابی,میزان,رضایت,مشتریان,(CSAT), نویسنده : nasrin akharin بازدید : 159 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:49

پنل پيامک براي آژانس هاي مسافرتي و گردشگري، يک عضو جدانشدني!

jff6_z4.jpg

اگر صاحب آژانس مسافرتي هستيد بايد بدانيد که براي جذب مشتري جديد و ارتباط با مشتري هاي قديمي داشتن پنل اس ام اس از واجبات کار شما به شمار ميرود و اگر از آن استفاده نکنيد يا به درستي استفاده نکنيد نميتوانيد با رقيبان خود رقابت کنيد. شما علاوه بر استفاده از پنل پيامکي براي آزانس مسافرتي به عنوان يک ابزار اطلاع رساني در زمينه فروش تور و پرواز، ميتوانيد بازرايابي پيامکيداشته باشيد و تبليغات خود را در طول سال با کمترين هزينه و بيشترين بازدهي انجام دهيد.

بهترين راه براي ارتباط و حفظ مشتري هاي قديمي:

اولين اقدام شما بايد ذخيره اطلاعات مشتريان سال هاي گذشته باشد، بهترين گزينه براي برنامه هاي پيش روي شما همين مشتري هاي سابق شما هستن که اگر از شما خاطره اي خوش داشته باشند ميتوانيد با يک تخفيف خوب، آفر جديد خود را براي آنها پيامک کنيد و منتظر بازگشت آنها باشيد، فراموش نکنيد که حتما نام مخاطب را در متن پيام خود بگنجانيد و لينک سايت يا شبکه اجتماعي خود را براي اطلاعات بيشتر در متن پيام قرار دهيد.

جذب مشتري جديد با سامانه پيامکي:

شما به عنوان يک آژانس مسافرتي براي برگزاري تورهاي مسافرتي خود بايد مشترياني رو جذب کنيد که محل سکونت آنها با محل آژانس شما در يک استان باشد، زيرا احتمال اينکه مشتري شما مبدا تور خود را استاني ديگر در نظر بگيرد بسيار بسيار کم است! با اين تفاسير براي پيدا کردن مشتري هاي جديد براحتي ميتوانيد از پنل پيامک

کمک بگيريد و با هزينه اندک مخاطب هدف خود را جذب کنيد.براي آشنايي کامل با ارسال پيامک به استان هاي مختلف اينجا کليک کنيد.

مزيت سامانه پيامکي براي مشتريان شما:

يکي از مهم ترين ويژگي هاي پنل پيامک براي آژانس مسافرتي اين است که لازم نيست مشتريان شما براي اطلاع از تغيير زمان پرواز يا اطلاعات مربوطه به کامپيوتر يا اينترنت دسترسي داشته باشند.

پيامک هاي ارسال شده شما از طريق پنل اس ام اس، مستقيم به دست مشتري شما خواهد رسيد و اين پيام در جاي امني از گوشي او ذخيره ميشود و ميتواند دوباره براي يادآوري به آن مراجعه کند. زماني که مشتريان شما اطلاعات سفر خود را مانند اطلاعات پرواز، اطلاعات هتل و… را بر روي موبايل خود دريافت کنند مي توانند تجربه مسافرتي شيرين و لذت بخش با آژانس مسافرتي شما داشته باشند و با اين کار شما مجموعه اي منظم و حرفه اي در ذهن مشتري جلوه خواهيد کرد. براي موفقيت در ارتباط هاي پيامکي، فقط ارسال پيامک تبليغاتي و داشتن مشتري کافي نيست، بايد براي مشتري رضايت ايجاد شود تا منجر به وفاداري مشتري شود. ايجاد رضايت مشتري وتبديل آنها به مشتري وفادار، يکي از بهترين کانال هاي تبليغاتي است.

خدمات ويژه آژانس هاي مسافرتي با کمک سامانه پيامکي به مشتريان :

استفاده از سامانه پيامکي علاوه بر تمام مزايايي که براي شما دارد و در ادامه خواهيم گفت، باعث صرفه جويي در انرژي کارکنان شما ميشود و ديگر نيازي نيست تا مسئولان آژانس با مشتريان تماس گرفته و آن ها را از زمان پرواز و نوع هتل و اطلاعات اين چنيني مطلع کنند.

ارسال پيام کوتاه پس از رزرو:

بعد از رزرو خدماتي که شما ارائه ميدهيد بايد با استفاده از پيامک، مشتري را از جزئيات آن با خبر کنيد. اگر سايت داشته باشيد پنل اس ام اس مديانا از طريق وب سرويس به آن متصل ميشود و بعد از هر ثبت سفارش به صورت خودکار پيامک به دست مشتري شما خواهد رسيد.

"(نام مشتري) عزيز

رزرو بليط شما با کد تاييد 58652 با موفقيت انجام شد

براي مشاهده اطلاعات بيشتر لينک زير را کليک کنيد

يادآوري زمان و اطلاعات سفر:

قبل از شروع سفر بهترين زمان براي اين است که نشان دهيد همه چيز تحت کنترل شماست و چيزي از قلم نيفتاده است، وقت اين است که زمان و اطلاعات دقيق سفر يا پرواز را براي مشتري خود پيامک و در واقع يادآوري کنيد، همچنين تغييرات ناگهاني پيش آمده مثل عوض شدن هتل يا ساعت را هم ميتوانيد از اين طريق اعلام کنيد.

"(نام مشتري) عزيز

تور 3 روزه کوير مصر، حرکت از تهران ميدان آرژانتين در تاريخ 09/01/99 در ساعت 06 بامداد انجام خواهد شد.

لطفا نيم ساعت زودتر از حرکت در مکان حضور يابيد.

با تشکر

آژانس(نام آژانس)"

اطلاعات گردشگري در پيامک:

پنل پيامک براي آژانس مسافرتي اين مزيت را دارد که در سفرهاي مشتريان، از شما يک همسفر و ليدر ميسازد، با دادن اطلاعاتي در رابطه با مکان هاي ديدني و تاريخچه مقصد مخاطب خود، ميتوانيد احساس خوبي به مشتريان منتقل کنيد، البته که بايد مراقب باشيد در اين زمينه زياده روي نکنيد چون نتيجه عکس دارد. همچنين در روز آخر اقامت مسافران نيز مي توانيد زمان پرواز برگشت و تحويل هتل و هرگونه تغيير در زمان حرکت را به آنها يادآوري کنيد.

"(نام مشتري) عزيزهواي کوير مصر در پاييز به نحوي است که حتي پوشيدن يک تيشرت براي شما کافي هست البته براي روز و در شب حتما به يک ژاکت نياز پيدا خواهيد کرد، معمولا بيشتر تورهاي گردشگري در شب آتش روشن مي‌کنند و به شب نشيني کنار آتش مي‌پردازند که بسيار لذت‌بخش است و خاطره‌اي خوش را براي شما رقم خواهم زد که هيچوقت فراموش نخواهيد کرد.

اميدواريم خاطرات خوبي را در سفر ما با تجربه کنيد.

آژانس(نام آژانس)"

نظرسنجي از مشتريان:

بعد از اتمام سفر ميتوانيد پيامکي مبني بر رضايت و انتقاد و پيشنهاد از سفر براي مشتريان ارسال کنيد و از نظرات آنها استفاده کنيد و از آنها بخواهيد کم و کاستي ها را به اطلاع شما برسانند. هم چنين ميتوانيد در پايان سفر از آنها بخواهيد عضو باشگاه مشتريان شما شوند و از تخفيفات ويژه اي که براي اعضاي باشگاه در نظر ميگيريد بهره مند شوند.

"(نام مشتري) عزيز

از اينکه (نام آژانس) را براي سفرخود انتخاب کرديد از شما متشکريم.

در راستاي بهبود خدمات گردشگري به شدت مشتاق نظرات شما هستيم.

در صورت تمايل با کليک بر روي لينک زير نظرتان را با ما در ميان بگذاريد.

با تشکر

آژانس(نام آژانس)"

پيامک تبريک مناسبت ها و اعلام تخفيف ها:

شما مي توانيد با ارسال پيامک تبليغاتي آژانس و دفتر گردشگري خود را به مشتريان، جهت استفاده از تور ها و تخفيف هاي ويژه و بسته هاي تور ويژه براي فصول مختلف آگاه کنيد. مشتريان قديم و جديد خود را براي شرکت در اين تور ها تشويق کنيد؛ و برايشان تخفيف ويژه در نظر بگيريد.

تور 7 روزه ترکيه براي مشتريان قبلي با 20 درصد تخفيف و براي مشتريان جديد با 10 درصد تخفيف ارائه مي شود.

با تشکر

آژانس(نام آژانس)"

امروزه تمامي مشاغل بايد براي برتري در کسب و کار و نگه داشتن مشتري هاي قبلي ، از پنل اس ام اس استفاده کنند و اگر از پيامک تبليغاتي استفاده نکنند به احتمال زياد مشتريان خود را از دست ميدهند.

پنل اس ام اس مديانا با برخورداري از قابليت هاي بي شماري از قبيل

ارائه خدمات ارسال و دريافت پيام کوتاه در بستر اپليکيشن ها و وبسايت ها

ارائه SLA در زمينه سرعت و کيفيت پيامدهي

ارائه تعهد محرمانگي اطلاعات (NDA)

ارائه راهکارهاي اطلاع رساني دقيق به مشتريان

ارائه راهکارهاي اطلاع رساني دقيق به مشتريان

ارسال بيش از 6 ميليون پيامک روزانه

ارائه تعرفه ارسال رقابتي و...

مي تواند آژانس گردشگري شما را براي ارائه خدمات بهتر به مسافران خود در زمينه مسافرتي و گردشگري ياري نمايد.

براي دريافت پنل پيامک مديانا کليک کنيد.

 

اخرین دیدار...
ما را در سایت اخرین دیدار دنبال می کنید

برچسب : پنل,پیامک,برای,آژانس,های,مسافرتی,و,گردشگری,یک,عضو,جدانشدنی!, نویسنده : nasrin akharin بازدید : 157 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 16:02

هديه تبليغاتي بهترين روش براي بدست آوردن و حفظ بازار

 

به گفته حرفه ‌اي هاي فروش، هديه تبليغاتي يکي از بهترين روشها براي به دست آوردن و حفظ بازار است که باعث وفاداري مشتريان و کارکنان شرکت به برند مي شود.

مهمترين وظيفه کسب و کارها جلب توجه مشتريان است تا بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب کنند. يکي از راه هاي اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتريان ارائه هديه هاي جذاب و خوب به مشتريان است.

 

فوايد هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي و هديه دادن بخشي از سياستهاي بازاريابي و برندينگ کسب و کارها جهت جذب مخاطبان بيشتر است. هداياي تبليغاتي ابزار بازاريابي قدرتمندي در دست کسب و کارهاست تا به وسيله آن خود را به مشتري معرفي نمايند و در ذهن مخاطب ماندگار شوند. هديه تبليغاتي بايد مخاطب را به ياد شما بياندازد و بتواند با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نمايد و اين دليل بر اين نيست که حتما بايد از هداياي تبليغاتي خاص و هداياي تبليغاتي جديد استفاده نماييد، بلکه ميتوان با کمي خلاقيت در طراحي از هداياي تبليغاتي خلاقانه استفاده نمود. پيشنهاد مي گردد کالايي براي هديه دادن انتخاب ميکنيد اول از همه کاربردي باشد، ماندگار باشد و هميشه جلوي چشم مخاطب باشد و از همه مهمتر خلاقانه باشد.

 

براي بهره گيري از بروزترين  هداياي تبليغاتي  شما ميتوانيد هداياي تبليغاتي مختلف را در کنار هم بررسي و انواع آنها را با متريال مختلف از طريق سفارش هديه تبليغاتي را در سامانه ثبت سفارش آنلاين موبوکادو سفارش و  در اسرع وقت با بهترين کيفيت تحويل بگيريد.

لازم به ذکر مي باشد  يکي از روشهاي سفارش محصولات تبليغاتي مراجعه به سايت و سفارش کادو تبليغاتي مي باشد.

 

 

انواع هداياي تبليغاتي

محصولات تبليغاتي روشي براي يادآوري نام برند کسب و کارها هستند. اين روش تبليغاتي هر گونه تبليغ رسانه‌هاي اجتماعي، راديويي و يا شبکه‌هاي اجتماعي را تکميل مي‌کند. در حقيقت، محصولات تبليغاتي به موثرترين شکل تبليغات عمل ميکنند. 

هداياي تبليغاتي نسبت به هدف استفاده و يا متريال و يا موضوع کاري ميتوان دسته بندي نمود و  همين موضوع باعث شده تا داراي دسته بنديهاي گسترده و انواع بسياري باشند که در زير به برخي از آنها اشاره مينماييم:

 

·هداياي تبليغاتي اداري و مديريتي :

  • کاربردي هداياي تبليغاتي مديريتي به مجموعه هديه هايي اطلاق مي گردد که براي مخاطبين خاص ، مديران، افراد با جايگاه ويژه و مشتريان با ارزش مان در نظرمي گيريم و طبيعتاً سعي مي شود تا اينگونه از هدايا چه از نظر کيفيت و چه از نظر شکل، فرم و بسته بندي در بهترين حالت بوده و هديه اي نفيس، زيبا ، با ارزش و باشند.

1- ست مديريتي :

ست مديريتي از انواع متنوعي برخوردار است که به متناسب با ارزش مالي آن بعنوان هديه تبليغاتي ارائه مي شود.رايج ترين روش براي برقراري ارتباط با مديران شرکت هاي رقيب دادن هديه به آنان مي باشد.از انواع  هداياي تبليغاتي که در اين ست ها قرار مي گيرد مي توان به اين موارد متنوع  اشاره کرد که خودکار تبليغاتي ، فلش تبليغاتي ، ساعت تبليغاتي ، ابزار چندکاره تبليغاتي ، کيف پول تبليغاتي و ...ميتواند در اين ستها قرارداده شود. اين ست هاي تبليغاتي شامل ست مديريتي دوتکه، ست مديريتي سه تکه و يا حتي مي تواند شامل هداياي تبليغاتي بيشتري باشد که از خودکار، جاکليدي، کيف پول جيبي يا کيف پول پالتويي، جاکارتي، فلش مموري و غيره تشکيل شده است.

2- ست اداري روميزي :

ست اداري روميزي  از متشکل از چوب و چرم در طرحها و رنگهاي مختلف متناسب با ميز و دکور کسب و کار شما ميباشد. ست هاي روميزي کارمندي را ميتوان از بين پک هاي آماده متشکل از چوب و فلز که از 5 تيکه تا 13 تکه ميباشد و داراي رنگ بندي هستند انتخاب کرد.ست روميزي ارزان قيمت را ميتوان ازست هاي اداري روميزي چوب و فلز 5 تکه يا 6 تکه يا ست تک پلاستيکي که داراي دفتر تلفن نيز مي باشد انتخاب کرد. وسايل روي ميز اداري از قبيل  کازيه ، زير دستي ، منگنه ، پانچ ، جاي قلم و خودکار ، جاي کليپس و سوزن ته گرد ، جا چسبي بزرگ و کوچک ، جاي کاغذ يادداشت ، جاي تقويم ،سوزن  کش ، زير دستي مديريت ، کارد پاکت نامه باز کن ، ساعت روميزي ، قاب عکس روميزي مي باشد.

3- خودکار،خودنويس و روان نويس:

خودکار تبليغاتي و خودنويس و روان نويس تبليغاتي بعنوان يک ابزار کاربردي و قابل حمل در تمامي جلسات و امور روزمره در دستان مخاطبان شما خواهد بود. به همين دليل يکي از به اصطلاح گرم ترين و پر استفاده ترين ابزارهاي تبليغاتي براي برند و نام تجاري شما به شمار مي آيد. يکي از ويژگي هاي مهم اين نوع خودکارها دارا بودن قابليت حک و چاپ روي بدنه آن مي باشد که باعث ماندگاري نام تجاري برند شما در ذهن مخاطبين مي باشد.

4- سررسيد و سالنامه:

با پايان يافتن سال جاري و شروع يک سال جديد ديگر بازار تبليغات و تبريک و تهنيت داغ تر از گذشته خواهد شد کسب و کارهاي پيشرو و خلاق اين فرصت را غنيمت شمرده و از آن به عنوان بهترين زمان شناساندن برند خود استفاده خواهند کرد. به جرات ميتوان سررسيد سالنامه را بعنوان يکي از مفيد ترين و موثر ترين کالاهاي تبليغاتي معرفي کرد که هم ميتواند به ارائه دهنده ي آن سود رساني کند و هم ميتواند براي دريافت کننده آن مفيد باشد. ارائه دهنده ميتواند نام و لوگوي خود را معرفي کند و استفاده کننده ميتواند مهم ترين رويدادهاي خود را نظير سر رسيد چک ، جلسات آينده را در تاريخ مورد نظر يادداشت کند

 

اخرین دیدار...
ما را در سایت اخرین دیدار دنبال می کنید

برچسب : هدیه,تبلیغاتی,بهترین,روش,برای,بدست,آوردن,و,حفظ,بازار, نویسنده : nasrin akharin بازدید : 143 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 19:24